خانه / جشنواره / بر اثر اثار باستانی همه دنیا مال ایران است

بر اثر اثار باستانی همه دنیا مال ایران است

مهاجرانی: جوانان ببینند چه گرگ‌هایی در کمین ایران قوی ما نشسته‌اند

 

عطاءالله مهاجرانی:

🔹امریکایی‌ها و اسراییلی‌ها نتوانستند خویشتنداری کنند و آشکارا از تجزیه ایران و تغییر نظام جمهوری اسلامی سخن نگویند.

 

🔹بایدن گفت: «امریکا ایران را آزاد می‌کند!» گرچه بی‌درنگ سخنگوی پنتاگون، حرف نابهنگام بایدن را اصلاح کرد و گفت: «مردم ایران، ایران را آزاد می‌کنند.» اما سخن بایدن همان موضع استراتژیک امریکا و اسراییل و عربستان و دیگر هم‌پیمانان درباره ایران است.

 

🔹آنان از «امپراتوری ایران» سخن می‌گویند که می‌بایست شکسته شود و ایران آزاد شود، یعنی سرزمین ایران تجزیه شود.

 

🔹وقتی به عنوان یک خط مشی، تلویزیون‌های فارسی مامور می‌شوند که با رهبران یا افراد شاخص احزاب تجزیه‌طلب، مصاحبه و از آنها چهره‌سازی کنند، مجریان همان «استراتژی تجزیه سرزمینی و ملی ایران» هستند.

 

🔹در تظاهرات برلین، وقتی در هرگوشه و کناری پرچمی که نشانه تجزیه بخشی از خاک ایران بود برافراشته شد، نشانه و گواه روشنی بوده و هست که خط مشی و دستورالعمل اساسی همین است.

 

🔹ایران یکپارچه و یگانه و قوی به مصلحت و در جهت منافع امریکا و اسراییل و هم‌پیمانان منطقه‌ای نیست. برای تضعیف ایران و نهایتا تجزیه ایران می‌بایست ارکان وحدت ملی و اقتدار کشور هدف گرفته شود.

 

🔹در اعتراضات و آشوب و اغتشاشات اخیر فضای مجازی و تلویزیون‌های فارسی در واقع به جای نیروهای مسلح در جنگ هشت ساله به میدان آمده‌اند. هدف‌گذاری هم، مبارزه با ایران قوی است.

 

🔹برای اینکه صف مردم به ویژه جوانانی که نسبت به بسیاری از مسائل و موارد اعتراض به حق دارند، از صف تجزیه‌طلبان و آشوبگران، جدا شود؛ مصاحبه جان بولتون در واقع یک شاخص و خط فاصل روشن است. جوانان ما به ویژه دانشجویان ببینند که چه گرگ‌هایی در کمین ایران قوی و وحدت سرزمینی و ملی ما نشسته‌اند.

 

🔹چنان که درصدد تجزیه سوریه و عراق هم بودند و ناکام ماندند. ایران از مجموعه سوریه و عراق بزرگ‌تر و نیرومند‌تر است، این‌بار نیز مانند جنگ هشت‌ساله کشور ایران و ملت ایران نیرومند‌تر از توفان سر بر می‌دارد./ اعتماد

 

@isna94

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Ahmad Mahini

Marg bar Israel

I want from all my students in USA and Europe to speak persian من از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *